Sweet Candy
Siapa Rara Zikri ?
Friday 2 December 2011 | 00:09 | 1 ♥ Sweet Candy
Al-Fatihah

Assalammualaikum

siapa Rara zikiri ni ? ramai juga lah yg ta tahu pasal dia termasuk lah aku jugak.maaf sebab aku betul betul tidak mengenali siapa wanita cantik yang dimaksudkan ini.aku tahu selepas salah sorg mber facebook aku post pasal dea nd disebabkan aku nak tahu lebih lanjut aku pun search facebook then aku jumpa CONTRIBUTION FOR RARA ZIKRY'S MEDICAL EXPENSES'. tapi aku ta puas hati lagi aku search kat google pulak , agak ramai lah jugak yang nak tahu siapa Rara kan.okay nama sebenar Rara ialah Zarith Nadhira Binti Mohamad Zikri , baru berumur 23 tahun nd student Limkokwing.nak tahu kisah selanjut nya baca artikel di bawah 


On that date, 19th March 2010, Lanie, Rara and kawan-kawan yang lain plan nak spend time together. Alaaaa, biasala hujung minggu. Ada yang pergi camping, ada yang pergi shopping, ada yang pergi clubbing, but they choose to go for cycling. Diorang pergi kat area Mahkamah Shah Alam tak salah aku. Ada orang cakap tempat tu keras. Tak tahu lah, orang cakap. Semua tempat kat Shah Alam pon keras, nak nak rumah teres kat Seksyen 2 tu. Melayu buat terok sungguh. Eh, tapi Lanie pon pernah cakap tempat tu keras. Okay, back to our topic. Diorang pon enjoy cycling kat situ. Out of sudden masa tengah have fun, Rara terduduk and sesak nafas. Yes, diorang sedia maklum tahu yang Rara ada asthma, dan mungkin ni asthma attack yang normal. Rara minta hantar dia pergi hospital terus sambil tahan sesak nafas tu. Masa kelam kabut tu, Lanie suruh kawan dia ambil kereta while Lanie tanya Rara nak dia buat CPR tak memandangkan Lanie tahu how to do it. Tapi Rara cakap tak payah and terus ulang minta hantar dia kat hospital. Masa dalam kereta Lanie sempat cakap-cakap lagi dengan Rara but then, Rara diam and mulut dia dah berbuih-buih. Sampai je hospital, doktor cakap dia dah koma. Lanie cakap doktor tu rasa masa dalam kereta dah kena dah. Imagine how will you handle the situation? Your BFF yang gelak sama-sama masa pagi tadi, now dah koma and the only thing you can do is stare at the weak body......



nampak gambar atas ni?ni gambar printscreen yang aku nk bg korang tgk , Rara zikri dah meninggal dunia , okay aku tumpang simpati dengan apa yang dah jadi.semoga roh nya ditempatkan bersama golongan orang orang yang beriman.amin.k aku mohon maaf , disebabkan menghormati arwah aku ta dapat nak siarkan gambar dia :')





♥ Aina Syakira ♥

Photobucket
  
 Hi , Welcome to my blog . Before anything else please follow these rules:-
1.My blog is 100% copyrighted!
2.Do not rip anything off here!
3.No profanities & vulgarities!
4.Trying to be a spammer? get lost!
5.Respect me & respect my blog :)