Sweet Candy
Muhammad Ridzqy Ashman Bin Mohd Shahrul Hafiz
Tuesday 27 December 2011 | 23:33 | 0 ♥ Sweet Candy
Assalammualaikum


ehey ! kau nampak budak comel kat atas ni ?  ada iras2 aku tak ? hidung mancung sama aku ke , atau mata dia bulat sama dgn aku ? hoho okay2 amacam comel tak ? aku dah lama sebenarnya nak tulis entri berkenaan dengan anak buah aku ni , daripada dia nak lahir hari tu sehingga lah ke hari ni baru aku dapat nak update pasal dia . haha al maklum lah aku ni pelupa orang nya .kihkihkih :D biasa lah orang happy dapat anak buah kan , lagi2 ni anak buah aku yang pertama . happy yaw ! (muka bangga >.<!) so now aku dah jadi aunty muehehehe :p jangan gelak wei , orang panggil aku makcik bukan sebab aku dah tua okay , so jangan salah faham tang tu :) okay nama dia Muhammad Ridzqy Ashman Bin Mohd Shahrul Hafiz . ehey , apasal lah panjang bebenor nama kau ashman , dh lah nama kau bukan main panjang lagi tambah lagi dengan nama baba kau tuh. haiyoOo +_+ .. 


♥ Aina Syakira ♥

Photobucket
  
 Hi , Welcome to my blog . Before anything else please follow these rules:-
1.My blog is 100% copyrighted!
2.Do not rip anything off here!
3.No profanities & vulgarities!
4.Trying to be a spammer? get lost!
5.Respect me & respect my blog :)