Sweet Candy
Hang HENSEM ka , hang CANTIK ka , hang CUTE ka , ADA AKU KISAH ? :P
Friday 23 December 2011 | 20:39 | 0 ♥ Sweet Candy

Assalammualaikum

hai hai . lama dah rasanya ta update entri baru , hewhew <-- (pakai trademark member aku sat) :D ahaaha , okay now beralih pada tajuk aku sekarang , guys nampak ta pic kat atas tu ? haa ni aku nak habaq kat hampa suma , aku bukan nak menunjuk ke apa lah kan yang ramai sangat orang add aku . tapi ni lah kenyataan nya , tade guna korang add aku bagai sebab aku takan approve , bukan sengaja aku tamau approve tapi disebabkan aku memang ta boleh nak approve dah , hahaa korang faham kan maksud aku ? haa ta faham buat2 faham jea lah okay ? peace ;) na dipendekkan cita friendlist aku dah ramai sangat , da penuh sampaikan aku nak add or approve member lain pun ta bole dah . now aku tengah menjalankan operasi mendelete friendlist aku . eheehe , maaf :'( aku delete yang mana ta pernah tegur aku , yang sombong sombong tu lah yang akan ku nyah kan dari friendlist aku .hoho :D so boleh aku approve korang yang add aku ni kan ? hahha 
Sincerely ,
Aina Syakira


♥ Aina Syakira ♥

Photobucket
  
 Hi , Welcome to my blog . Before anything else please follow these rules:-
1.My blog is 100% copyrighted!
2.Do not rip anything off here!
3.No profanities & vulgarities!
4.Trying to be a spammer? get lost!
5.Respect me & respect my blog :)