Sweet Candy
1st Giveaway Lily Butterfly by Miss Wandalaara
Tuesday 27 December 2011 | 00:54 | 0 ♥ Sweet Candy
Assalammualaikum

ehem ehem ! hi you olls :) hehe tadi masa aku bukak comment dekat entri aku yang aku update aritu pasal rara zikri aku ada nampak kak Lily kita ni comment kat situ , dia ajak join giveaway sulung yang dia buat . hehe first2 memang aku macam ta berminat kan nak join benda2 macam ni sebab aku rasa macam tade peluang untuk aku menang .hoho , tapi disebabkan hadiah nya menarik minat aku , aku pun nak try jugak join kan , mana lah tahu aku bole menang ke . Btw , ini lah first time aku join benda2 mcm ni , before ths ta pernah pun . lepas ni bole aku cuba lagi ye dakk .hehe :)

Oh yea , lupa pla nak bagi tahu , orang yang aku nak tagged untuk 

Yusra , Auni , Nida


Syarat-syarat penyertaan :-
  • Buat entri bertajuk 1st Giveaway Lily Butterfly by Miss Wandalaara
  • Masukkan banner diatas dalam entri anda
  • Follow blog Lily atau masuk blog lily dalam bloglist anda untuk update terkini
  • Like PAGE lily untuk update terkini . 
  • Tagkan pada tiga rakan anda dan beritahu mereka tentang giveaway ini.(nak tag lebih-lebih lagi bagus bertambah meriah lagi)
  • Pemilihan dipilih melalui random orang
  • Lima pemenang akan menjadi pilihan lily.Mungkin akan bertambah jika sambutan baik
  • Terima kasih kerana join lily.enjoy it :)
 GIVEAWAY AKAN BERLANGSUNG DARI 8 DISEMBER 2011 HINGGA 8 JANUARY 2012




♥ Aina Syakira ♥

Photobucket
  
 Hi , Welcome to my blog . Before anything else please follow these rules:-
1.My blog is 100% copyrighted!
2.Do not rip anything off here!
3.No profanities & vulgarities!
4.Trying to be a spammer? get lost!
5.Respect me & respect my blog :)