Sweet Candy
Sorry for everything =(
Tuesday 29 November 2011 | 21:44 | 1 ♥ Sweet Candy
Assalammualaikum

hari ni bosan yang amat, rasa lama sangat 30.11 ni nak berlalu,nak tunggu petang rasa lama.hujan lebat kilat memancar mancar. pergh!seram mehh ^_^ hari ni duduk bilik aku layan perasaan sorang sorang , nak lepak pun ta have fun dah member member pun semua macam buad ta tahu , err -.- geram nya rasa.hari ni aku ta pergi class bio, okay seriously aku tade mood nak belajar.aku sendiri ta tahu kenapa dengan aku sekarang ni maybe disebabkan subject yang aku amik bukan pilihan hati aku , ambik sebab terpaksa.hari ni aku pandang orang semua serba ta kena , haihh mengalah kan orang datang bulan la weiiii ^_^ kidding :D okay now beralih pada title entry aku plak,aku ta tahu apa silap aku dengan mber2 aku, aku rasa macam dorg ta rapat dengan aku dah , apasal wei?aku ada buad salah ke?honest lah okay.tegur aku kalau aku betul2 ada buad salah dengan korang, sakit kan hati korang.especially mber first yang aku kenal masa mula mula masuk tpm dulu yang rapat dengan aku , kemana aku pergi misti dea ada. tapi sekarang dah lain jadinya , dah ta rapat dengan aku, nak tegur pun macam nak tanak . hurm okay mungkin aku ada buad salah yang aku ta penah tahu . at least bagi lah tahu apa yang aku dah buad, jangan terus berdiam macam tu. err-.- serius doh aku minta maaf if aku ada buad salah dekat korang semua,aku ta berniat nak sakitkan hati korang. sorry again :'( kalau korg nak tahu hari2 kot aku pk pasal ni , aku ta tahu macam mana nak minta maaf kat korang semua. aku serba salah nd aku rasa macam aku dah buad silap besar dengan korang. sorry sorry sorry sorry :'( aku sayang korang doh , korang jea lah yang rapat dengan aku kt tpm tu , tade sape dah ;( rindu pulak zaman2 dulu aku rapat dengan kau sab , kemana aku pergi kau misti ikut , mana kau pergi aku misti ikot kau gak , ingat tak kita masuk kelab kat tpm ni semua nya sama , kau masuk bowling aku masuk jugak , kau masuk futsal aku pun masuk jugak , kau masuk kelab sains inovasi tu pun aku masuk jugak , see sama kan . haa korang ada keh ? haaha, joke :) then aku teringat masa first time kita g masjid jamek dulu , punya lah sumpah2 tanak pi dah masjid jamek sbb ramai orang , fed up gila kan , haha tengok2 lepas tu kita pi lagi , shopping raya kat sana lah dengan ogy nd mila. ahaha. time pergi mid valley pun sama kan , kita pi dengan fara , siska , nas nd daos , haha aku ingat lagi aku ke kau tah yg cakap mcm ni '' masjid jamek dah pergi sekali , mid valley pun dah , lepas ni sumpah tanak pergi , lepas ni tggl times square nd pavi jea nak pegi'' haha ingat balik kelakar doh , sebab dua tempat tu lah asyik kita pergi kan. ahaha :') rindu pulak zaman tu , if boleh undurkan balik masa neh , aku dah undurkan daa. serius aku nak gelak gelak dengan kau macam dulu , lepak bilik kau sampai tertido kat situ .hahaha ingat ta masa kita sound ferra dulu , sampai dea menangis kan .hehehe , semua tu tinggal kenangan jea untuk aku <3 bila lah kita bole huha huha sama kan dalam bilik kau dengan era , fera nd bella . korang lah first mber yang tegur aku kat tpm , korang lah orang first yang rapat dengan aku kat tpm.  sab kau yang salu datang bilik aku pagi2 gerak aku pegi class kan . hehehe~ nak tahu ta ada salah sorg mber kita tau tanya aku mcm ni ''kau dah jarang kan lepak bilik sab, kenapa?'' huhu tahu ta lepas incident yang berlaku yg membuad kan diri aku terasa dengan kau lah , aku langsung ta lepak bilik kau dah , nak datang pun kalau aku ada hal jea. misti kau nak tahu kan pasal pe, kejadian apa yg buad aku terasa dgn kau tu.aku rasa bia aku sorang jea yg tahu benda tu. aku tanak kau pla yg terasa nanti , nd kau jangan risau aku dah pun lupa benda tu, malas nak pk.buad runsing kepala aku jea :) haa lupa pulak time kita pi tutty frutty dengan siska,anis nd kak long , haha yang paling mahal sekali si anis ,around 20rm juga lah dea kena bayar ke 30rm tah,lupa plak aku.after g tutty frutty kita pi makan kat kfc sri petaling , ada pulak yang lapar katanye . so pergi  lah makan kt kfc . haha after that ada pulak yang nak terkucil pulak dah , cari punya cari toilet takda , yang paling dekat petronas kt sebelah hotel tu, so pergi lah , agak jauh jugak lah kan. kat sana pun boleh snap2 gambar lagi , pergh terbaikk lah korang.haha ^_^ then kami pi tggu teksi dekat islamic bank tu , aisehh kami ada 5 org , satu teksi for four passenger only okay , ta boleh lebih dari tu . tapi disebabkan pakcik teksi tu sporting, dea faham kami , so masuk lah kelima lima ank dara dalam teksi tuh , haha tapi berhimpit sikit lah kan. ingat tak kita cakap apa kt driver teksi tu , kita nak balik ruma kt sungai besi hahah padahal nak pi lepak kat stadium bukit jalil tu.huhuhu . rindu sangat2 semua tu , hurmm :'( serius ingat balik semua ni buad aku sedih   :( sorry guys dgn salah silap aku kat korang selama ni :( hope korang maafkan aku kalau aku ada buad salah:( 

♥ Aina Syakira ♥

Photobucket
  
 Hi , Welcome to my blog . Before anything else please follow these rules:-
1.My blog is 100% copyrighted!
2.Do not rip anything off here!
3.No profanities & vulgarities!
4.Trying to be a spammer? get lost!
5.Respect me & respect my blog :)