Sweet Candy
No title :)
Sunday 27 November 2011 | 08:46 | 0 ♥ Sweet Candy

Asslammualaikum

selamat tengah malam semua :)
misti korang tertanya kenapa entri aku selalu aku tulis time2 macam ni kan coz time2 camni lah aku dapat idea meluah2 nak tulis entri, hehe 
okay , malam ni aku nak menggedik sikit tulis pasal cinta , muahaha . 
nak dipendekkan cerita , tadi dok aku tengah usha usha aku punya list phonebook , tiba2 terjumpa lah nama capital K' . okay seriously aku rindu dekat dea , haha lama siak aku ta contact dea . last aku jumpa dea around four month yang lepas . lama dah kan , weee ~ XD now aku pun ta tahu dea buad apa , dekat mana , sihat ke tak . haa , rindu pla rasa nak kembali zaman2 kami dulu ~~~

#NakBeranganKejap :)

♥ Aina Syakira ♥

Photobucket
  
 Hi , Welcome to my blog . Before anything else please follow these rules:-
1.My blog is 100% copyrighted!
2.Do not rip anything off here!
3.No profanities & vulgarities!
4.Trying to be a spammer? get lost!
5.Respect me & respect my blog :)