Sweet Candy
Hehe !
Wednesday 30 November 2011 | 23:32 | 2 ♥ Sweet Candy
Assalammualaikum :)


ehem ehem ! korang nampak gambar aku yang kat atas ni?hehehe , rindu siak gambar ni! tah macam mana aku boleh jumpa balik tah , haha . aku ingat dah tak wujud dah gambar lama aku ni , tiba2 tah macam mana aku bole jumpa pendrive lama aku dalam beg tarik aku , hahaha . serius doh sejak aku belaja kat sini mmg aku tak penah bukak pendrive tu nd aku pun ta tahu apa ada isi dalam pendrive tu . bukak bukak TADAAAAA ! tekejut beruk jugak lah kan aku , picture aku time form 2 form 3 pun ad wei , sumpah sakai gila wei., ta tahu nak cakap macam mana dah . picture yang kat atas neh picture time aku form 3 ta silap aku , tengok lah rambut pun lebih kurang takat bahu , cuma lebih sikit jea kan nak compare kan dengan aku yang sekarang , rambut pun makin panjang . eh ta caye? betul lahhh . tengok neh haaa


hehe , panjang lah jugak kan ? hahaha ! bole lah -.-'

♥ Aina Syakira ♥

Photobucket
  
 Hi , Welcome to my blog . Before anything else please follow these rules:-
1.My blog is 100% copyrighted!
2.Do not rip anything off here!
3.No profanities & vulgarities!
4.Trying to be a spammer? get lost!
5.Respect me & respect my blog :)